loading...
پایگاه بزرگ گرداب
مدیریت بازدید : 43 چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

خیلی از کاربران محصولات خود را از اینترنت خریداری می نمایند اما در اینجا باید به آنها این مطلب بسیار مهم رابگویم که حتما دقت نمایید چون بعضی وقت ها می بینید پول رو واریز کردید ولی هیچی برای شما ارسال نمی شود به نکات زیر دقت نمایید :

1- اگر به درگاه بانکها اتصال می شوید حتما به SSL امنیتی دقت نمایید یعنی به طور مثال وارد سایت شدید و محصول خود را انتخاب کردید اکنون وارد سامانه پرداخت از طریق کارت بانک شتاب نموده اید در اینجا شما به آدرس بالا دقت نمایید اگر آدرس به صورت https:// شروع شد که هیچ یعنی مشکلی وجود ندارد و می توانید در یک محیط کاملا ایمن خریداری نمایید.

2- این روش از نظر من که مطمئن تر هست البته این رو هم بگم روش اولی هم بسیار مناسب است اما من بیشتر اینگونه خریداری می کنم پرداخت درب منزل واقعا روش خوبی هست نسبت به قبلی ها یعنی بعد از دادن آدرس و نشانی خود پست محصول شما را به درب منزل می آورد و شما پول را به مامور پست می دهید و رسید را نیز دریافت می نمایید و مطمئن هستید که اول محصول را انتخاب نموده اید سپس آن را دریافت و در نهایت وجه را پرداخت کرده و رسید گرفته اید.

3- آیا به محصولی که می خرید اعتماد دارید ؟! ابتدا مطمئن شوید آیا چنین نسخه ای از برنامه یا بازی یا فیلم یا هرچیزی آمده است !! سپس خرید نمایید.

4- این نکته بسیار مهم است لطفا دقت کنید که اینو توصیه می کنم به همه . حتما دیدید بعضی سایتها نوشته اند یک دی وی دی یا سی دی یا یک برنامه هست از طریق آن درآمدزایی نمایید یا وبلاگتان یا سایتتان بهتر می شود و عالی یا درآمدش  زیاد میشه من از خیلی ها پرسیده ام تحقیق کرده ام این محصولات دروغی هستند و هیچ سودی ندارند شاید هم راست باشند ولی خیلی سرشون کلاه رفته و محصولی دریافت نکرده اند اینو به شما میگم که میخوایید در آمد به دست بیارید برای به دست آوردن درآمد باید سالم درآمد به دست آورید مثلا برای افزایش بازدید دیگه لازم به گفتن نیست : ابتدا ببینید کاربران چه نیازی بسیار دارند سپس در قدم دوم نام سایتی برگزینید بعد ببینید کاربران دنبال چه چیزهایی هستند و چه چیزی واقعا کمبود است سپس فعالیت خود را شروع کنیم بعد از چند وقت بازدید و همه چیز بالا میره ضمنا کپی برداری رو توصیه نمی کنم واقعا کار بسیار بدی هست من که از این کار خیلی بدم میاد و کپی برداری نمی کنم ولی در بعضی جا ها لازمه مثلا یه مقاله هست انگلیسیه ترجمه اش می کنید به اسم خودتون و حتما بگید از چه کتاب یا مقاله ای بوده و ... .

5- از سایتهای مورد اعتماد خریداری نمایید مثلا اگر بخواهم معرفی کنم (البته باراحت نشید اینایی که من میگم ازشون 100% مطمئن هستم و خریداری کرده ام که می گویم ) البته با اجازه سایتها و ... :

موسسه فرهنگی تبیان www.tebyan.net

فروشگاه سایت میهن دانلود : www.mihandownload.com

فروشگاه پاتوق یو : (آدرسش رو بخاطر ندارم ولی سرچ کنید پیداش می کنید)

و فروشگاه های طرف قرارداد با شرکت پست ضمنا بععضی سایتها از خود کدی از شرکت پست دارند می تونید اونا رو تو شرکت پست بزنید و مطمئن بشید که این فروشگاه مطمئن هست یا نه.

البته باز هم می گم دنیای مجازی اینترنت به قدری خطرناک هست ارزشش رو داره همه چیز رو کنترل کنیم یه موقع تو گرفتاریهاشو دردسرهاشون وارد نشیم و از اونها دور بمونیم.

شاید نکاتی باشد که به نظر من نرسیده باشه به زودی آموزش یه ساخت وبلاگ مناسب رو خودم میگذارم البته نه اینکه آموزش طراحی وبلاگ بلکه اون داخل بلاگ چیکار قراره انجام بدی و مطلب بزاری رو میگم اون رو سر جاش توضیح می دم.

پس با ما همراه باشید....

...::: موفق و پیروز و سربلند باشید :::...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    حجم و سرعت سایت را چگونه می بینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 28
  • بازدید کلی : 2,002
  • کدهای اختصاصی